Del 17

”Carro, det verkar som om du gillar honom!” sa Em.

”Tyst med er!” sa jag och de skrattade.

Vi valde en film. Det blev en komedi.
                                                        Carolines perspektiv

Vi hade sett klart på filmen och Em var på mycket bättre humör.
Min mobil plingade till, jag hade fått ett sms från Alex.
Hej, lust att ses imorgon?<33;)
Jag svarade kanske.
Helt plötsligt började Emelies mobil ringa, hon har världens högsta ring signal, och vi har blivit rädda vääldigt många gånger av den så jag hoppade upp i soffan.
Hon svarade utan att koilla på skärmen.
"Hejj det är, Em!" Sa hon
Någon sa något och hon fick en rynka mellan ögonbrynen.
Hon stog där ett tag helt tyst, sen sa hon
"Ja jag är här"
Och gick in till ett annat rum.

                                                Emelies perspektiv

Det var Harry som hade ringt, han bad om att jag skulle förlåta honom och tjatade om hur mycket han behöver mig.
"Snäälla förlåt mig!Jag kan inte vara utan dig" Sa han
Jag saknade honom också och visste att jag hade över reagerat men jag bestämde mig för att säga att han kunde komma ikväll.
"Kom hem till mig nu, om du kan?" Svarade jag
"Jag kommer direkt" Sa han då

Jag väntade i en kvart sen hörde jag att någon ringde på.
Jag sprang snabbt och öppnade. Jag han bara öppna dörren innan Harry över öste mig med kyssar.
"Okej du är förlåten" Sa jag mellan kyssarna.
Han slutade att kyssa mig och tog mitt ansikte i sina händer och sa
"Jag älskar dig"
"Jag älskar dig också, Harry" Svarade jag.

Vi gick in i vardagsrummet och Harry satte sig i soffan, jag satte mig i hans knä, där somnade jag...

                                                       Harrys perspektiv

Jag satt och pratade med Jessie och Carro, medans Em sov i mitt knä.
"Kan jag bära henne till hennes säng?" frågade jag
"Ja det är klart du kan, du behöver inte fråga" Svarade Jessie
Jag bar försiktigt Em till hennes säng och kysste henne på pannan.
Det var sent så jag bestämde mig för att åka hem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte mitt stora erbjudande på bloggen du hittar den på http://portfoliostyle.blogg.se/

2011-12-04 @ 18:47:38
Postat av: ifrah

jag älskar dig harry fett<3 fåsetrt att skriva <3

2012-04-29 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0