del 24

Jag och Em tog en varsin bulle medans vi väntade. När Carro var färdig gick vi ut och fick runt i lite butiker. Jag hittade en klänning i en affär. Den passade perfekt och jag köpte den ett par skor, Em köpte en topp, ett par shorts och örhängen och Carro, storshopparen, köpte så många saker så att det blev svårt att hålla reda på alla påsar.

                                                        Jessies perspektiv

"Jag öppnar!", säger Carro och rotar fram sin nyckel, hon öppnar dörren och Em går upp till vårat rum och slumrar till. Själv sätter jag mig bara i soffan och kollar på tv.
*pling* det var mobilen, jag tar snabbt upp den och kollar, det var Zayn som sa att dom hämtar oss om en timme.
Skiit, jag hade glömt festen.
"Em, Carro!!!!fiiiixa er till festen annars kommer ni inte hiinna" Skrek jag
Jag sprang upp till rummet och började att rota bland alla mina kläder, det slutade med att jag tog fram en svart klänning som var axebandslös med ett par silvriga klackar.

                                                     Emelies perspektiv

Det hade gått en timme sedan Jessie hade sagt åt oss att fixa oss, jag hade satt på mig en svart klänning som var väldigt djup i ryggen och den var verkligen snygg! Till den hade jag ett par svarta pumps som gjorde att jag såg längre ut eftersom jag var ganska kort, håret hade jag lockat och sminket var som vanligt bara lite längre ögonfransar.
Någon knackar på dörren och jag springer ner och öppnar den, där står Harry och är lika snygg  som vanligt.
"Hej snygging" sa jag och kysser honom.
"Hej du" säger han och drar med mig in i bilen, bakom oss kommer Jessie och Carro och det blir jätte trångt i bilen så jag får sitta i Harrys knä istället.

Föörlååt för en så kort del och att vi inte har skrivit men jag(Bella) har inte haft tid:( och Astrid är i Kuba... men hehe jag fyller ju år idag, och imorn är det ju nyår, men jag vet inte varför jag sa det men aja! det blev en liten den iaf<3:D

Kommentarer
Postat av: N

M.E.E.E.R!!

p.s gRaTtIs i efterskott!!<3

2011-12-31 @ 03:17:29
Postat av: Anonym

Ska vi göra ett länkar byte :) ?

2012-01-01 @ 22:38:12
URL: http://taylorlstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu gör jag gratis blogg designer fram till den första Februari och där efter kommer jag ta betalt, så vill du ha en gratis design hör av dig till [email protected]



mvh TaylorFever.nu

2012-01-02 @ 16:47:00
Postat av: Matilda

Hej! Just nu har jag mini frågestund på bloggen, något du undrar? fråga på!

2012-01-10 @ 10:45:21
URL: http://matildaturunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0