Del 12

Den blonda tjejen som Zayn tilltalat verkade lite förvirrad.

”Jessie sa att du skulle vänta på oss här” sa jag för att hjälpa henne på traven.

”Är ni Jessies kompisar?!” sa hon och glodde på oss.

”Ja”, sa Zayn och log. ”Det kan man säga”.
                                                           Harrys perspektiv

Jag vaknade av att Emelie sa mitt namn
"Harry!" sa hon nästan lite irriterat
"Ja nu är jag det" Svarade jag och böjde mig fram och kysste henne.
"Du Em?" sa jag
"Vad?" svarade hon med ett stort leende
"Jag måste åka iväg på ett snabbt ärende lite senare"Sa jag sakta
hon såg ledsen ut, men sa snabbt
"det kommer väll vara någon annan här?" hon lät orolig
"Ja, Liam, Zayn, Jessie och hon den där andra tjejen..."
Hon himlade med ögonen när jag sa den andra tjejen, men jag hade glömt vad hon hette, vad var det?

                                                               Carolines perspektiv

Jag kunde knappt prata när jag följde med Zayn och Liam till deras bil, dom öppnade dörren åt mig och när jag satte mig var jag helt darrig och kunde inte prata. Vad skulle jag säga? Tänk om dom frågar mig något?
Liam sneglade bak på mig och när jag såg att han kollade vände jag generat bort blicken.
"Vi är framme nu" Sa Zayn
"Okej" svarade jag
Jag följde efter dom in till sjukhuset och när vi kom fram till Emelies dörr så lät dom mig gå först.
Em såg helt förstörd ut, jag sprang snabbt fram till henne.


förlåt för en jätte kort del men jag hade 5 min på mig nu måste jag gåå hejdå skriver en längre imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Länka kanske? :) Länkar tillbaks :)

2011-11-27 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0