Del 4

"Jessie jag glömde en av mina påsar på Starbucks..."Sa jag
Hon himlade med ögonen och sa
"Typiskt dig, men Harry tar säkert hand om den"

Zayn var så söt och snäll, precis den typ av killar jag vill ha.
Min mobil blippade jag öppnade medelandet och läste det.
"Vill du gå ut på en dejt?/Zayn"
Jag började hoppa omkring precis då kom Em in.
"Varför hoppar du?" Frågade hon
"Zayn frågade om jag ville gå ut på dejt!" Svarade jag
"Klart du ska!" Skrek hon
och vi båda började hoppa omkring.
Efter ett tag märkte jag hur hon började bli lite ledsen, jag kände henne så väl så att jag märkte att det handlade om en kille.
"Em vad är det? Frågade jag och satte sig brevid mig.
"Det är Harry... Han sa att han skulle ringa mig men han har inte gjort det" svarade hon.
"Oroa dig inte gumman, han har säkert bara inte tid.



                                                      Emelies perspektiv
Jag gick upp frå sängen och gick till min garderob som jag hade under sommaren.
Jag tog fram ett linne och mjukisbyxor och satte mig på golvet.
Helt plötsligt så tjöt min mobil till med världens högsta ringsignal.
Innan vi ens viste att det var den så skrek jag och hoppade direkt upp till Jessie.
"Skiit vad rädd jag blev!" Sa Jessie när båda fattade att det bara var mobilen.Jag tog upp mobilen och det stog ett missat samtal.


                                                    Harrys perspektiv
Varför svarade hon inte?var det fel nummer? Jag väntar en stund och ringer igen.
"Riiiiiiing!!!!" Det var mobilen, jag tog upp den och svarade det var Emelie.
"Hej"Svarade jag
"Heej, det är Em"Svarade hon med sin fina röst.
"Vill du gå ut någon gång? frågade jag
"Vist!" Hon var glad det hörde man
Vi la på.

"Vi måste gå nu" Det var Zayn, helt plötsligt kom Louis in och sa
"Skiit kolla ett monster!"
Sen kom han fram och började putta mig mot bilen.
"Louis, jag kan gå själv"
"Bevisa det då"Svarade han
Jag gick till hallen och tog på mig mina Converse och gick till bilen.

Jag suckade och kollade ut genom bilfönstret, jag såg bara massor av affärer.
Sen såg jag henne
"Stanna bilen" Sa jag högt
Det var Em som gick där.
Hon hade sitt långa bruna hår uppsatt i en hästsvans och ett par ljusa jeans och en fin tröja
Hon vände blicken och kollade sökande efter någon.
Sen gled blicken över vår bil och hon fick syn på mig.
Hennes ansikte sprack upp i ett stort leende.

Heeeej, asså jag(Bella) hoppas att Astrid ser detta för då kommer hon att lägga ut en ny del, men den här var inte så lång men när Astrid har gjort klart sin andra del så kommer ni få en mycket längre tror jag. Men hoppas att den här delen var lite okej iallafall, hände inte så mycket<3

Kommentarer
Postat av: AAnna

2011-11-11 @ 21:15:28
Postat av: Anna

Fett bra älskar det!!!!!

2011-11-11 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0