Del 7

”Jag tror att jag totalt gjort bort mig och att han aldrig kommer vilja träffa mig igen.”

”Va, varför?! Vad gjorde du?!” sa Jessie chockat. Jag lutade mig framåt och viskade i hennes öra vad jag gjort. Jessie fnissade.

”Okej, men jag blir förvånad om han inte ringer dig det första han gör imorgon.” sa hon och log.

”Tror inte det”

”Vi får väl se” sa Jessie. Jag himlade med ögonen, lade mig ned och försökte sova.



Jag vaknade av att min mobil ringde, jag tog upp den och svarade utan att kolla på displayen
"Hallå?" svarade jag
"Hej, eehm det är Harry väckte jag dig?" svarade han
"aa det gjorde du men det gör inget" svarade jag
"har du lust att träffas idag?"
"Vist"svarade jag utan att tänka efter
"okej jag ringer dig sen hejdå" sa han och la på

Fan jag kom ju på att jag kysste honom förut, men om han ringer så vill han väll träffa mig?eller han kanske hade glömt det...
Jag gick till garderoben och drog fram ett par ljusa jeans och ett vitt linne och en svart kofta, jag gick till badrummet och sminkade mig, det vanliga fick det bli, mascara och puder


                                                

                                                                 Harrys perspektiv

Undra vad Em gjorde nu? hade hon glömt igår? det hade inte jag, hon tyckte att det hade varit pinsamt men jag gillade det, hon hade ju kysst mig.
"Harry!"Ropade Zayn
"Aa, vad är det?" ropade jag tillbaka
"Jag hittade Jessie på Twitter" jag gick till honom, och tog up min mobil och följde henne.
Jag gick in på mitt rum och gick in på henne, hon borde säkert följa Em.
Japp det gjorde hon.
Jag bestämde mig för att gå ut en liten sväng.



                                                                  Jessies perspektiv

åååh. kvällen hade varit perfekt igår förutom den dåliga personalen, jag gick till köket och där satt Em och åt en macka.
"Godmorgon sömntuta" Sa hon
"ska du säga du vaknade säkert nyss" svarade jag
hon flinade och sa
"Jag ska ut med Harry idag, är det okej för dig att vara utan mig?" frågade hon
"Vist är det okej, sa ju att han skulle vilja träffa dig igen"


                                                      Emelies perspektiv

"Jag går ut lite!" Sa jag och tog på mig mina vita converse och gick ut igenom dörren
jag gick på bussen och smsade Harry
"Hej, skulle vi kunna träffas om en halvtimme på Starbucks?"
Jaf fick snabbt ett svar
"okej, jag tar med mig din påse du glömde"

Jag gick runt lite i äffärer, tillslut var det bara fem minuter kvar och jag började gå till Starbucks
När jag kom fram var han redan där.
"Hej!" sa han
"Hej" svarade jag lite tystare.
Han gav mig påsen och kramade mig, jag skulle precis släppa honom när han kollade ner på mig och kysste mig.
Jag blev helt röd i ansiktet
"Bli inte generad, gullet. Jag gillar dig om du inte redan viste det" Sa han
"Jag gillar dig också"Sa jag och kramade honom
"Så är ni tillsamans nu, Harry har tjatat om dig hela tiden" Sa någon
Jag kollade förvånat upp och där stog alla fyra killaran i bandet
"Eeehm tror det, det beror på om Em vill det" Svarade han
"Jag vill" Svarade jag tyst
Hans ansikte sprack upp i ett stort leende
"Hejdå jag måste gå men vi kan väll ses senare?" frågade jag

Heeej! Hände inte så mycket men jag orkade inte skriva något särskilt och inte säkert att jag(Bella) hinner att uppdatera imorn då jag ska på bio och se Breaking Dawn<333 älskar 1D och The Twilight Saga vääääädigt mycket!

Kommentarer
Postat av: mandy

bra! :)

2011-11-19 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0