Del 9

Efter en halvtimme så kom jag fram till Deras hus och ringde på, när Jessie öppnade dörren så drog hon med mig ut.
Efter ett litet tag så kom vi fram till en buss station hon gick fram och pekade på en stor röd fläck, som såg attt att vara blod...

Emelies perpektiv

”Var är han?” Jag bet mig i läppen och skakade på huvudet. Samma svar jag gett honom alla andra gånger han frågat. ”Var?! Svara!” När han ännu en gång inte fick något svar lyfte han handen och gav mig en örfil. Repen som de hade bundit mig med skar in i mina handleder. Det gjorde ont. Överallt.

”Vänta” sa en kille. ”Jag tror jag vet vad som kan få henne att snacka” Han gick ut och kom tillbaka med ett svart föremål i handen men jag kunde inte se vad det var för någonting, blodet som rann ner i mina ögon gjorde allting suddigt. Men jag hörde de andras förväntansfulla inandningar.

”Var är Harry Styles, din pojkvän?”

”Jag vet inte.”

”Säg. Annars dödar jag dig.” Jag sakta förstå vad det var han tryckte mot min tinning. En pistol.

”Men jag vet inte! Släpp mig!” skrek jag med panik i rösten.

Jag hörde skottet innan jag kände smärtan. Och då skrek jag.

”SLÄPP HENNE DITT SVIN!”

Harrys perspektiv

Jag hade hört skriket och då hade allting brustit för mig. Jag sprang in och tacklade killen som höll i pistolen i mitt ursinne. Poliserna hade med mig grep de andra. Emelie, min Emelie var medvetslös. Hon var fastbunden vid en stol och var alldeles blodig. Vad fan hade de jävlarna gjort med henne?! Jag rusade fram till Em och lossade repen och tog sedan upp henne och bar henne till ambulansen, hon var lealös i mina armar.
__________________________________________________________________________________________________________
Ni får den här delen idag istället för att jag kommer inte kunna uppdatera imorgon. Ganska kort del men det är endå någonting. :P Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Astrid

Oj, glömde skriva några meningar... Men man förstår väll endå?

2011-11-19 @ 23:20:53
Postat av: Astrid

Oj, glömde skriva några meningar... Men man förstår väll endå?

2011-11-19 @ 23:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0