Del 26

"Vad gör du här?" Frågade jag
"Jag är här för att danielle har fest, och hon är min släkting" svarade han, "Men vad gör du här" frågade han och höjde ena ögonbrynet.
"Jag är här med min pojkvän"Svarade jag och började skratta, det var så konstigt att vi träffades här.
"Okej men jag måste gå nu, vi ses sen!" Sa Jonathan och kramade mig.
"Okej hejdå!" Svarade jag och började forsätte gå mot toaletten.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Lyssna gärna på musiken, det är den som spelades på festen.





                                                               Zayns perspektiv

Jag stog och pratade med en tjej som jag inte kom ihåg vad hon heter.
Väggarna runt omkring oss var vita och det var massor med människor runt omkring oss.Jag undrade vart Jessie var? Jag hade inte sett henne på ganska länge nu, men jag kunde inte suta tänka på henne.
"Zayn, hallå? hör du mig?" Säger tjejen jag pratade med. Vad heter hon nu igen? Det var något på S... Sa, Sarah var det!
"Ehm aa det gör jag" Svarade jag. Jag såg någon med svart hår och en svart klänning klänning, det var Jessie.
"Jag måste gå, hejdå" Sa jag till Sarah och kramade om henne.
Jag började småspringa fram till Jessie.
"Hej snygging" Sa jag och kramade henne bakifrån.
Hon vände sig förvånat bak och hennes ögon blev stora, som om hon aldrig sett mig, sen såg hon att det var jag och hon slappnade av igen.
"Hej där" Svarade hon och kysste mig passionerat.

                                                               Harrys perspektiv

Jag stog och dansade med Em i det dämpade ljuset, hon var verkligen den finaste som fanns.
Hon var så vacker, tänk att hon var MIN och ingen annans.
"Vad tänker du på?" frågade hon och kollade upp från min axel.
"Hur vacker du är" Svarade jag, jag såg hur röd hon blev på kinderna och jag kysste henne.
"Vad tänker du på?" Frågade jag henne, och log.
Hon såg väldigt tvekande ut med sen svarade hon med ett lurigt ansikte
"Det du"
Jag himlade med ögonen och började gå med henne mot ytterdörren
"Vart ska vi?" frågade hon
"Det du" Sa jag och skrattade
 
                                                        Emelies perspektiv

Vart var vi på väg igentligen?
"Blunda" sa Harry, jag gjorde som han sa och helt plötsligt bar han upp mig.
"Forsätt att blunda"
Efter en stund så satte han mig försiktigt på en bänk.
"Öppna ögonen" sa han, jag öppnade ögonen och en sval vind blåste i mitt hår.
Gud vad vackert det var här! Vi var vid ett tak där man kunde så mycket av london, alla lampor var tända nere på gatorna och det var människor överallt.

En till del :D/Bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har börjat skriva en novell om Taylor Lautner som jag har döpt till "My life is your love" och det skulle vara underbart roligt om du ville börja läsa den och kommenerta om vad du tycker :) Jag har just skrivit klart det allra första kapitlet och det hittar du på: http://taylorlstory.blogg.se/2012/february/kapitel-1-the-new-city-1.html#comment



Hoppas du kommer följa den kram! :)<3

2012-02-25 @ 21:40:37
Postat av: bubba

mer mer mer

2012-02-26 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0