Fortsättning följer...

Jag ville bara säga att vi håller på med att skriva den nya novellen. Vi har allting klart för oss vad som ska hända och jag vet att många av er har velat att den nya ska handla om Harry men nu har vi redan börjat skriva på en om Zayn men jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna. ;) Vi kommer inte skriva lika mycket från olika perspektiv utan då mest ifrån huvudrollen Beatrice's (jag vet att namnet suger men förklaring kommer). Håll ut bara så ska vi bara finputsa på första kapitlet (men om jag känner oss rätt är det inte "bara") och publicera det relativt snart iallafall. Tack alla som stannat kvar och alla nya. Ni vet att vi älskar er och era kommentarer. Föresten, om ni har några frågor så kan ni kommentera det här inlägget(eller så har ni inga och det är också helt okej).


Kommentarer
Postat av: anonym

ni kan börja skriva om drama eller sorg.....

2012-09-18 @ 19:11:54
Postat av: Anonym

snälla skriv bara :)

2012-09-18 @ 20:48:58
Postat av: Anonym

Vill läsa nästa!!! ;)

2012-10-28 @ 18:35:34
URL: http://crazythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0