lalala

Herregud, känner mig hemsk som har slutat skriva, ärligt talat så hade jag glömt bort novellen då det har varit sommar och sånt, fast just nu så sitter jag hemma lite lagom sjuk och sånt.
Men jag har en bra nyhet! Jag och Astrid ska börja med en ny novell, vi kommer såklart länka den på den här bloggen ;) Om inte vi fortsätter att skriva på den här bloggen...?  Det kommer ta ett liiiiitet tag innan vi börjar med den novellen, för den kommer bli mycket mer genom tänkt än den här! Bra va? Så vi måste snacka lite och bestämma hur vi ska börja osv. Men jag har en fråga till er, vill ni att jag/vi ska skriva klart den här novellen? Isånafall kom med lite ideer till vad vi ska skriva...
Och verkligen FÖÖÖRLÅÅT för att vi inte har skrivit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0