Sorry

Hej alla ni som finns därute på andra sidan dataskärmen! Tack ni som hängt kvar! Jag fick en kommentar om att det var störande att vi bara helt plötsligt slutade skriva på den förra novellen utan ett riktigt avslut och jag förstår verkligen helt totalt vad du menar. Jag blir också sjukt irriterad om det händer med någon av de fanfics som jag läser så jag är jätteledsen att det blev så, men vi hade verkligen inte planerat någonting vad det gäller den. Så när vi fick slut på ideer stod vi där helt handfallna och undrade 'jaha, vad gör vi nu?'. Vad det gäller den nya novellen (som jag faktiskt jobbar på) så har jag planerat nästan allting så jag lovar (jag menar det jag lovar och svär) att jag kommer att skriva klart den.
Om ni vill så skulle jag kunna skriva någon liten One Shot i samma värld som den förra om ni undrar vad som hände med Jessie, Emelie och dem.
Fyll bara i den här:
 
PERSONER:
HÄNDELSE:
PLATS:

Så skriver jag. ;) Chao, mi amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0