22

"Vad var det som var så kul?" kommer Harry in och frågar.
Jag blir så rädd att jag ramlar ut ur sängen med täcket intrasslat.

                                                                 Harrys perspektiv

Jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg Em ramla ner från min säng när jag hade kommit in i mitt rum och pratat med henne.
"Duuuu skrämde mig! Du ska få!!" säger hon och hoppar upp och greppar tag i en kudde.
Jag springer ut ur rummet med en skrattandes Em bakom mig, jag springer och gömmer mig.
"Harry! vart är du?" frågar hon
"Här är jag!" ropar jag och lyfter upp henne.
Hon kysser mig och hela jag blir varm.
Jag börjar gå mot poolen men hon märker inget, hon vänder på huvudet och får syn på vart jag är på väg och hon fattar direkt.
"Harryyy! Du får inte.. Snällaaa!" säger hon och försöker vrida sig ur mitt grep.
Jag forsätter och när jag är framme vid poolen så håller hon sig hårt fast vid mig.
"Om du kastar i mig, så ramlar du också, såå du vet" viskar hon i mitt öra
Någon knuffar i mig och Em i vattnet och jag kollar upp, där står Louis och flinar.
"Du hoppade ju aldrig" säger han
"Jag skulle ju kasta i Em i vattnet"Säger jag och skrattar, jag vänder mig om för att leta efter Em men jag hittar inte henne.

                                                         Emelies perspektiv

Jag visste att jag kunde hålla andan länge och jag simmade bort från Harry under vattnet, för att sen kunna skrämma honom.
Jag simmar upp och kollar ovanför vattnet, Harry står och bara kollar runt.
Jag börjar skratta, och när jag ser att han håller på att vända sig åt mitt håll så andas jag in luft och simmar neråt i vattnet, åt Harrys håll.
När jag är nära honom så sträcker jag fram min hand mot honom, fortfarande under vattnet och tar tag i hans ben, och börjar dra lite löst i honom.
Så att han fattar att han ska under vattnet, han fattar och tar ett djupt andetag och sen ser han mig.
Han kramar mig och kysser sedan mig.
Vi simmar uppåt för att hämta andan.

Förlåt för en kort del men jag kom inte på något, om ni har någon ide om vad som ska hända, så snälla kommentera det då!
Jag(Bella) har lixom lite dålig fantasi, heheh <3333 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0