Del 19

”Vi googlar Harry också!” sa jag.

Vi hittade en ungefär likadan artikel om Harry och Em också. Att de inte hade kollat upp det? Men just då kom Em tillbaka och det var min tur.



                                                        Jessies perspektiv

"Men ska vi gå ut?" Frågade jag dem
"Okej..ska vi göra något särskilt?", svarade Em
"Vi kan väll bara gå ut?och se vad vi hittar på?", svarar Carro, som precis kommit ut ur duschen.
"Okej!", svarade jag och Em samtidigt.

Vi bestämde att vi bara skulle gå och kolla i äffärer.
När jag står och kollar i ett skyltfönster så kommer det fram en man till mig och säger
"Hej"
"Eeehm, heej"Svarar jag och kollar lite konstigt på honom.
"Jag jobbar för en modellagentur, och du är ju ganska vacker så här har du mitt visitkort, så kan vi fixa ett modelljobb åt dig", sa han och gav mig ett litet kort, sen vände han på klacken och gick.
Jag bara stog och gapade, var det sant? Jag kollade på det lilla svarta kortet med vita bokstäver.
Det var på riktigt, Em och Carro kom.
"Vad är det?", frågade Carro
"Jag bara, eeh,asså", svarade jag
Dem såg ut som två frågetecken.
"Kan vi gå till Starbucks?", frågade jag. Även om vi var där väldigt ofta.
"Okej..", svarade Carro och vi gick till Starbucks och satte oss där.
"Okej säg nu", sa Em
"Okejj...... En modellagentur gav mig sitt....visitkort, och sa att han kunde fixa ett modelljobb åt mig!!" Nästan skrek jag.
Jag var på lite annat humör idag, ett konstigt humör.
Em och Carro började gapskratta åt mig när jag hade råkat ramlat ner från stolen, och sen slutade dem och kollade upp ovanför mig.
Det var någon som harklade sig, jag kände igen rösten... Det fåår inte vara Zayn snälla snälla gud!
Jag vänder mig om och såklart, där står Zayn Harry, Niall, Louis och Liam.
Jag hade gjort bort mig totalt.
"Heejj!" Sa jag och kysste Zayn.
"Varför har ni inte svarat på smsen vi har skickat?", frågar Zayn.
"Föör att vi hade tänkt att vara utan er en dag, men ni kan ju inte hålla er borta från oss", svarade Em och låtsades vara bitchig.
"haha, säkert gumman" svarade Harry och kysste henne.
"Kolla vad jag har köpt!" säger hon och håller upp ett par jätte fina örhängen, där det står I Love U.
"Älskar dig också" Säger Harry då
"Tyvär pratar jag inte med dig lilla gubben" Säger hon och pussar honom
"Vem pratar du med då?" svarar han
"Jag pratar med tjejerna" svarar hon
Harry suckar och går och beställer en kaffe

                                                        Carolines perspektiv

Precis när jag har blivit vänn med Niall igen så hör jag någon ropa.
"Carro!" Jag vänder mig om och ser Alex
Jag går fram till honom
"Hejj!" Säger jag och kramar honom
"Hej, vem är det?" frågar han och pekar på Niall
"En kompis, varför undrar du?" svarar jag
"Bra att veta bara" Säger han och kysser mig
Jag puttar bort honom från mig och han går närmare.
"Alex jag gillar dig som en kompis och jag vill inte ha ett förhållande med dig " får jag ur mig och vänder mig om och går till mitt bord.
"Är det din kille?" frågar Liam
"Nej det är det inte" svarar jag
Jag såg att han stog med några av hans kompisar.
Em kollar dit och blir först röd sen vit i ansiktet. Hon reser sig snabbt upp och går till Harry
Hon ställer sig på tå och viskar något.
Sen ser han skräckslagen ut och går fram till oss
"Alla måste gå, Em kommer ihåg dom där killarna" Sa han
Jag förstog direckt vad han menade

Hejj, förlåt att jag(Bella) inte har skrivit på några dagar men har inte orkat, eller kunnat... Men jag har velat.....<3
 hehehe men nu fick ni ett kapitel iallafall:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0