Del 20

Hon ställer sig på tå och viskar något.
Sen ser han skräckslagen ut och går fram till oss
"Alla måste gå, Em kommer ihåg dom där killarna" Sa han
Jag förstog direckt vad han menade


Jag såg hur Harry mörknade.

”Lugna dig. Jag kan ha kommit ihåg fel.” sa jag men jag såg inga tecken på att han slappnade av. En kille med snaggat hår gick in genom dörren och jag kände genast igen honom. Min andetag blev snabbare och jag flämtade ofrivilligt till.

”Vad?!” sa Harry häftigt.

”Inget. Kan vi bara gå här ifrån nu?” sa jag, lite för snabbt för att han skulle tro på att det inte var något.

”Kevin!” hörde jag Alex ropa.

Mina ögon vidgades och jag började skaka. Liam gick fram till Harry och höll fast honom så att han inte skulle kunna springa fram till Kevin. Det behövdes.

”Tänk på varför de kidnappade henne” Jag ryckte till när han sa ordet ’kidnappade’. Jag hade inte riktigt fattat vad som hänt än. Allting som hänt då kändes som en mardröm. Jessie kramade om mig.

”Kom” sa hon och ledde mig till kassan. De andra följde efter. ”Finns det någon bakdörr eller någonting? Det är någon som vi inte gärna skulle vilja träffa.” frågade hon kassörskan.

”Men,men du är ju Harry Styles och du Zayn Malik och…” stammade hon men Jessie avbröt henne.

”Inte nu. Vi har inte tid! Visa oss utgången!” Kassörskan visade oss till en personal utgång.

”Tack!”

”Ingen orsak!”

När vi kommit ut från cafeet, så darrade jag så mycket att Jessie var tvungen att trycka ner mig på marken.
Jag såg hur arg Harry var, och jag kollade bara ner i marken, för rädd för att göra något annat.


                                                           Harrys perspektiv

"Em?", frågade jag
"Aa"
"Är du arg på mig? du har undvikit att prata med mig" frågar jag och går fram och lägger armen om henne.
"Nej varför skulle jag?" frågar hon och kollar upp bakom hennes svarta ögonfransar.
"Vet inte" svarar jag då.

Jag hör några röster en bit bakom oss och det lät likadant som Kevin och Alex röster.
Jag kollade på Em och jag ser hur det glimtar till panik i hennes ögon, jag håller armen om henne hårdare och viskar i hennes öra.
"Det är ingen fara du behöver inte vara rädd, jag skyddar dig"
Hon viskar tillbaka
"Det är inte mig jag är orolig över, det är dig. Dom vill åt dig!"
Jag kollar på henne och hon stirrar oroligt bakom mig.

"Carro!" ropar Alex
Carro vänder sig om och kollar på honom, men försöker att undvika hans blick, han började gå mot henne.
Hon backade snabbt.
"Snälla, stanna" ber han Carro.
Hon kollar på honom och säger
"förlåt, jag måste" och vänder sig om och forsätter att gå i snabbt tempo.
Kevin springer och tar tag i Ems andra arm.
Jag hör det gälla skriket och slår till Kevin.
Han slår kvickt och det slutar med att vi är i slagsmål.
Zayn drar tillbaka mig och Kevin tar upp en pistol och riktar den mot Em


Okejj, nu kom del 20 upp!<3 hyihi asså det kommer en ny del imorgon också!<3:D


Kommentarer
Postat av: Hannah <3

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!OMG!!!!!OMG!!!!!!!!!!! va BRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

2011-12-11 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0