Del 21

"förlåt, jag måste" och vänder sig om och forsätter att gå i snabbt tempo.
Kevin springer och tar tag i Ems andra arm.
Jag hör det gälla skriket och slår till Kevin.
Han slår kvickt och det slutar med att vi är i slagsmål.
Zayn drar tillbaka mig och Kevin tar upp en pistol och riktar den mot Em

                                                           Harrys perspektiv

Nej det får inte vara sant, han riktar pistolen mot Em, precis som när dem kidnappade henne.
"Släpp henne, annars....." Får jag fram.
"Annars vadå? slår jag dig?" säger Kevin hånfullt.
Ham börjar backa med ett stadigt grepp om Em och pistolen, jag tar ett stort steg framåt.
"Rör dig inte, om du rör dig så skjuter jag henne" säger han.
Jag kollar på Em och ser hur det stiger upp tårar i hennes ögon.
Helt plötsligt går Alex fram och slår ut pistolen ur Kevins hand och han släpper Em.
"Vafan gör du!!!?" Skriker Kevin och börjar slå mot honom.
Han tar tag i Kevin och gör något konstigt grepp på honom så att han fälls ner på marken.
Em springer fram till mig och gömmer sig i min famn, jag känner hur tröjan blir blötare och blötare av alla hennes tårar.
"Jag tänker inte göra som du säger längre" Hör jag hur Alex säger till Kevin, det hörs att han är arg på honom
Han går fram till Carro och viskar något, hon kollar upp på honom och nickar, sen kramar hon honom.

                                                           Jessies perspektiv

Jag ställde mig på tå och viska i Zayn's öra
"Kan inte vi gå? snälla!"
Han kollar ner på mig med sina fina ögon och nickar.
"Ehm, killar?" säger han högt
Alla kollar förvånat på honom.
"aa" svarar Harry "Vad är det?"
Han kollar ner i marken och börjar att prata
"Är det okej om jag och Jessie går?"
"Visst är de det" svarar Carro "Jag och Alex hade ändå tänkt att gå.. Om det är okej för Em såklart!" Lägger hon till snabbt.
"Ni kan gå, ingen fara med mig" mumlar hon i Harrys tröja.
Jag och Zayn börjar att gå mot ett håll och Carro och Alex åt ett annat. Dom andra står bara kvar och vet inte vad dom ska göra.

                                                            Emelies perspektiv

Gud vad fjantig jag är som bara stog och grät i Harrys famn, han måste tyckt att jag var töntig.
Harry håller fortfarande armarna om mig och när han hörde att Kevin var på väg att resa sig så började han gå med mig mot ett annat håll.
Vi sätter oss i en bil och sen somnar jag lutad mot hans axel.
När jag vaknar så ligger jag i Harrys säng men det fanns ingen Harry brevid mig.
Jag går till köket och där hittar jag en lapp.

Hej gumman, om du har vaknat så är jag snart hemma är bara och hämtar min mobil från Liam
//Harry<33


Jag suckar och går in till Harrys rum igen, går fram till hans garderob och börjar rota.
Tillslut hittar jag en jätte stor t-shirt som till och med sulle vara förstor för Harry, jag drar av mig min tröja och mina byxor och tar på mig den stora t-shirten som går längre ner än mina knän.
Jag ställer mig i en spegel och ser hur jag ser ut.
Mitt bruna hår står åt alla håll och tröjan ser jätte rolig ut på mig, jag börjar skratta och kryper ner i Harrys säng igen och bara igger och blundrar, inga planer på att sova eller någonting, utan bara att blunda.
"Vad var det som var så kul?" kommer Harry in och frågar.
Jag blir så rädd att jag ramlar ut ur sängen med täcket intrasslat.

Yay! entligen ett nytt kapitel!<333 hihi jag(Bella) var så duktig*host..host* på att skriva:D
Men nu har ni iallafall en ny del uppe:) det är väll bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0