Del 29

”Hämnd, ljuva hämnd.” suckade jag nöjt och log okynnigt mot honom.

”Antar att vi måste hem till mig och tvätta av oss?” Han blinkade mot mig och jag bara skrattade åt vad han antydde. Killar, tänkte jag och himlade med ögonen.



                                                                   
Emelies perspektiv

Harry tog tag i min hand och började dra mig åt hållet där han bodde.
"Harryyy, måste vi gå hem till dig det är så långt" Han tittade på mig med sina Gröna ögon, åååh dom var så fina att man bara drunknade i dom.
"Hallå? Em?" Harry viftade med handen främför mitt ansikte.
"ööööööööh? va?" Jag kollade frågande på honom och han brast ut i ett gap skratt, sen drog han mig intill sig och kysste mig passionerat.
När kyssen var slut så viskade han i mitt öra
"Ja vi måste hem till mig, du är skyldig mig det efter tryckt upp en glass i ansiktet när inte jag var beredd på det, tyvärr"
Jag blängde surt på honom
"Jag var inte heller beredd, så säg inget."
När vi hade gått ett litet tag så började det komma massor av fans till Harry som bad om autograf och om några kramar. Medans Harry var upptagen av alla fans så ryckte någon bort mig från folksamlingen.
Jag tittade bak på personen som hade dragit ba mig, och fick se ett surt ansikte omringat av rödbrunt hår.
"Vem tror du att du är som kan dejta Harry Styles?" Frågade tjejen hon var i kanske runt ett år yngre än mig.
Innan jag han svara så slog hon till mig i ansiktet så att jag började blöda och sen puttade hon in mig i folksamlingen så att flera personer ramlade.Och jag slog i huvudet i en sten.
Jag reste mig genast upp och sa förlåt till alla och hjälpte flera av dom upp.
"Vad har hänt i ansiktet?" Frågade en 13-årig tjej
"Va?" svarade jag, jag tog upp handen för att känna och jag stötte på något varmt och blött. Jag kom genast på att jag hade fått ett slag i ansiktet.
"Ooh shit, det ser riktigt illa ut" sa en röst som jag inte uppfattade vem det kom från, men jag tror det var bakifrån.
"Hjälp henne någon innan hon förlorar för mycket blod!" Skrek en tjej

Jag såg Harry vända sig om och när han fick syn på mig runt alla tjejer så puttade han genast bort alla.
Det sista jag kom ihåg var att jag var i Harrys armar.

FÖRLÅÅÅÅÅT för att vi inte har skrivit på jäääätte länge men nu är vi tillbaka igen!
Det blev en kort del för klockan är 20 i 1 på natten och det är skola imorgon+ att jag är snurrig och sjuk så jag orkade inte skriva så mycket, men det kommer en längre del imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Sara lindgren

Jätte bra!!! Meeeeeer! Men skulle du kunna vara lite bättre på uppdateringen??:) men annars e de bra!

2012-04-21 @ 07:17:00
Postat av: Rania

Skit bra!!! Bättre upptadering kanske?;)

2012-04-22 @ 13:49:12
Postat av: Moreee

We want moooooore!!!!:)<3

2012-04-22 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0