Del 25

Någon knackar på dörren och jag springer ner och öppnar den, där står Harry och är lika snygg som vanligt.
"Hej snygging" sa jag och kysser honom.
"Hej du" säger han och drar med mig in i bilen, bakom oss kommer Jessie och Carro och det blir jätte trångt i bilen så jag får sitta i Harrys knä istället.


När vi väl kommit fram till festen så ko jag och tänka på en sak... Vems fest var det?
Jag bestämde mig för att fråga Harry
"Harry?"...
"aa?" svarade han
"Vems fest är det? frågade jag, och kände hur jag började rodna.
"ååh jag trodde du visste" sa han och rynkade pannan, han var så gllig när han gjorde så! "Det är Danielle's" sa han sen.
"Jaha okej!" svarade jag glatt och kysste honom.
"Jag kommer strax jag ska bara gå till toan" Sa jag efter en kvart
"Okej kom tillbaka snart"Svarade han och log

Jag gick upp en trappa och där uppe var det helt tomt.
Jag hör hur någon går upp för trappan och kommer bakom mig och lägger händerna framför mina ögon.
"Gissa vem?" Sa en mörk röst som jag kände igen väl, men jag kunde inte komma på vem...
"Jag vet inte" Sa jag och vände mig om.  "Jonathan!" nästan skrek jag och slängde mig runt hans hals.
"Haha, ta det lugnt Em"Svarade han. Jonathan var en väldigt bra barndomsvän som jag hade haft sen jag var två, men vi hade börjat tappa kontakten lite när han hade blivit tillsamans med en tjej som alltid hade varit taskig mot mig... ända sedan dagis. Hennes attidyd hade varit... okej om jag bara ska säga det så var hon en riktig bitch, men om tur var hade hon flyttat till en annan stad.
"Vad gör du här?" Frågade jag
"Jag är här för att danielle har fest, och hon är min släkting" svarade han, "Men vad gör du här" frågade han och höjde ena ögonbrynet.
"Jag är här med min pojkvän"Svarade jag och började skratta, det var så konstigt att vi träffades här.
"Okej men jag måste gå nu, vi ses sen!" Sa Jonathan och kramade mig.
"Okej hejdå!" Svarade jag och började forsätte gå mot toaletten.


Förlåt för JÄTTE dålig uppdatering men vi har både glömt, inte orkat och inte haft lust att skriva helt enkelt.
Men nu har vi börjat få lust för det igen så vi skriver så ofta vi kan<3
Nu skrev jag ett kort kapitel men bättre lite än inget;)/Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0