Del 27

Vart var vi på väg igentligen?
"Blunda" sa Harry, jag gjorde som han sa och helt plötsligt bar han upp mig.
"Forsätt att blunda"
Efter en stund så satte han mig försiktigt på en bänk.
"Öppna ögonen" sa han, jag öppnade ögonen och en sval vind blåste i mitt hår.
Gud vad vackert det var här! Vi var vid ett tak där man kunde så mycket av london, alla lampor var tända nere på gatorna och det var människor överallt.


                                                      Emelies perspektiv

Jag drog på mig mina svart/rosa gympaskor och öppnade dörren.
Det var så härligt väder ute, jag bestämde mig för att springa nere vid bryggan, jag stängde dörren och började att springa. När jag sprang kunde jag släppa allt, jag kände mig fri, fri från allting.
Gårdagen hade varit underbar!Harry hade tagit med mig till den mest romantiska stället jag någonsin varit på.

När jag var nere vid bryggan så satte jag mig och blundade, jag tar upp mina hörlurar och börjar lyssna på 'Turn up the music' med Chris Brown.
Jag känner hur någon kramar om mig bakifrån, det kändes som om allt gick så långsamt för jag tänkte typ tusen tankar på en sekund. Vem var det?Var det Harry?Harry!
"Hej älskling" viskade han i mitt öra
"Hej, vad gör du här?" svarade jag
"Jag gick ner hit för att kolla på vattnet, vad gör du här?" svarade han
"Jag var ute och joggade"

                                                Jessies perspektiv

Riiiiiing!
Jag vaknade med ett ryck av att min mobil ringde.
Vem ringer såhär tidigt? Jag tar upp mobilen och kollar. Zayn?
"Hej" svarade jag
"Hej babe" svarade han "borde inte du börja fixa iordning dig?" frågade han
"Varför skulle jag det? Juste modelljobbet, vad är klockan?" svarade jag
"Den är halv två, du ska vara där klockan tre"sa han
"Okej jag måste lägga på, älskar dig!Hejdå" sa jag och sprang in till toaletten, och rakt in i duschen.
Jag kände det varma vattnet mot min kropp och ville inte gå ut därifrån men jag var tvungen.
Jag gick till min garderob och tog fram ett par ljusblå jeans och ett rosa slappt linne som jag skulle ha instoppat, jag sminkade mig och åt en macka, när jag stog med munnen full med mat så kom Niall in i rummet.
"Vad gör du här?"frågade jag och log stort
"Jag ringde på, men ingen öppnade så jag gick in"svarade han och tog en macka
Jag nickade på huvudet och sa
"Känn dig som hemma, men jag måste gå nu, hejdå" Sa jag och kramade honom, efter det tog jag mina vita låga converse och satte på mig dem.
Jag tog min cykel, och när jag kom fram var klockan fem i tre.


Förlåt jag har inte haft tid att skriva något men här kom det ett kapitel, jag ska skriva ett till senare idag;)Bra va?
/Bella

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar MER!

2012-03-10 @ 12:02:50
Postat av: natasha

älskaaaar <3

2012-03-12 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0