Del 15


Jag var inte längre irriterad på Carro, jag började bara mer och mer tänka på hennes fina leende, hennes blåa ögon.....

                                                                      Zayns perspektiv

Klockan var snart ett och jag hade inte åkt till Jessie än, jag drog på mig jackan och sprang ut till bilen.
Jag tog upp mobilen och ringde Jessie.
"tja sötnos", sa jag
"Heej, varför är du inte här än?", frågade hon
"Jag glömde bort tiden..." Sa jag sakta
"Okejj, det gör inget.Men åk direkt" Sa hon och försökte låta sträng, det gick inte så bra, hon började bara skratta.
"Är på väg" sa jag
"Okej, hejdå. Puss" Sa hon och la på.
Hon stog och väntade ute i regnet, istället för att vänta inne, inte så smart.


                                                              Emelies perspektiv

När vi stog i själva London Eye, så hade Harry sina armar runt mig, utsikten var jätte fin och jag hade världens bästa kille.
Jag vände mig ur Harrys grepp och gick närmare glaset.
När jag vände mig om så stog Harry och låtsades vara ledsen för att jag hade vridit mig ur hans grepp.
"Meeh! Jag gillar inte när du låtsas vara ledsen" Sa jag och han kom fram till mig.
"Gör du inte? Bevias det" Sa han då och såg busig ut i blicken.
Hur ska jag bevias det då hade han tänkt?
"Meen...." Sa jag, men jag han inte säga mer innan han kysste mig.
"Du behöver inte bevisa det, älskling" Viskade han i mitt öra, jag ryste till av välbehag.

När vi hade åkt klart så ville jag gå in i affärer men det ville inte Harry, men jag tvingade in honom i affärer ändå.
Tillslut så fick jag inte in honom i en enda affär till, så han sa att han skulle vänta utanför.
Inne i affären så hittade jag, en söt klänning, en tröja och ett par jeans.
Jag gick till kassan och betalade.
När jag om ut såg jag först inte Harry, jag kollade mig runt och såg honom inte.
Han skulle väll vänta här?
Precis när jag ska gå och leta efter honom, så ser jag någon med likadant hår som Harry, och samma kläder.
Jag är på väg att gå fram till honom när jag ser att han står lutat med ena armen mot väggen som om det var någon framför honom, jag gick närmare och fick syn på en annan tjej som stog med sitt ansikte säkert högst tre centimeter från hans ansikte, jag hinner bara kolla bak sen när jag kollar igen så ser jag hur han tar hennes ansikte mellan hans händer och kysser henne, precis som han brukar göra med mig.
Jag bara står där och  kollar som en tönt, jag kunde inte hindra tårarna från att rinna.
Och precis när jag ska gå så får Harry syn på mig.
Han börjar gå mot mig, men jag börjar springa därifrån.
Han sprang efter och han var snabbare än mig, men när han kom ifatt mig och hindrade mig från att springa mer så slår jag till honom, så att han släpper mig, jag stog inte ut med att se honom
"Emelie!Vänta, det är inte som der ser ut som!" Hör jag hur han skriker efter mig.
Men jag lyssnar inte, jag bara forsätter att springa ända till jag kommer fram till busshåll platsen, precis då kommer bussen och jag kliver på.
Jag kollar ut och ser Harry stå och bara kolla efter bussen

Jag kan inte fatta att han gjorde så dära.
Jag som trodde att han var min, ingen annans.
Jag trodde att han älskade mig, men när jag hade sett honom kyssa den där tjejen så trodde jag inte det längre, allt hade bara varit lögner.
Min mobil vibrerade, och det stog skyddat nummer, jag svarade.
"Hallå?"Andades jag
"Hej.." Det var Harry
"Vad vill du Harry?" Sa jag med ett tråkigt tonfall.
"Jag ville bara säga att jag älskar dig och ingen annan, det var inte som det såg ut som, snälla förlåt mig. Jag gör vad som helst" Sa han.
"Vad som helst?" frågade jag
"Vad som helst jag lovar" svarade han
"Okejj, Låt mig vara. Det är över!Hej då Harry. Jag älskar dig" Sa jag och la på.
Det var sant, jag älskade honom, över hela mitt hjärta. Men han hade svikit mig.

                                                          Harrys perspektiv

Jag låg i min säng under täcket och ville aldrig gå upp, när Emelie hade sagt att det var över, gick hela världen under, åtminstonde för mig...
Jag vet inte vad som flög i mig när jag hade kysst Olivia, mitt ex.
Jag tänkte inte klart, det var ju Emelie som jag älskade inte Olivia.
Jag visste inte vad jag skulle göra, Em hatade säkert mig nu.
Astrid har inte smsat på hela kvällen så jag(Bella) skrev istället, hehehe<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0